Značka oblečení Ralph Lauren vstupuje do e-sportů, síly spojuje s G2
Popularita e-sportů začíná růst také mezi luxusními značkami s oblečením. Gucci obléká Fnatic, Armani spolupracuje s italským týmem Mkers a nově se do party přidává také Ralph Lauren.
Známý brand s lehce zapamatovatelným logem se stává výhradním dodavatelem oblečení pro G2 Esports, jedné z nejúspěšnějších organizací světa. “Dlouhodobě tuto značku miluji a nyní se stává součástí naší G2 rodiny,” pochvaluje si zakladatel a CEO organizace Carlos “Ocelote” Rodriguez.”
Made to Win meets Made to be Worn. Touto větou společnosti G2 a Ralph Lauren oznámily své nově dohodnuté partnerství, které propojuje dvě přední značky z různých odvětví. Společně plánují ve zbytku roku 2021 spustit několik globálních kampaní a to nejen v digitálu, ale také na živo ve formě eventů. Spolupráce byla vykopnuta videem s ADC Rekklesem, který na sobě má speciální edici oblečení oslavující 16 leté výročí spolupráce Ralph Lauren s britským tenisovým turnajem Wimbledon.
“Propojení s G2 nám pomůže přirozeně dostat zavedenou značku k životu i na nových platformách. Podporuje to také dlouhodobý cíl, a to zapojit nové zákazníky, kteří vyrostli v digitálním světě a jsou součástí gamingu ať už jako hráči, či fanoušci,” popsala spolupráci Alice Delahunt, Chief Digital & Content Officer v Ralph Lauren.
Slova chvály měl také zakladatel a CEO G2 v jedné osobě Ocelote. “Jedná se o jeden z nejlepších dnů v mém životě a historii G2. Značku Ralph Lauren miluji již několik let a nyní se stává součástí našeho týmu. Ralph Lauren vstupuje do světa gamingu a nemůžeme být hrdější. Jsem celoživotní hráč her a vidět, že takováto značka vstupuje do esportu, je pro mě jeden z nejlepších zážitků vůbec,” stojí v prohlášení Carlose “Ocelote” Rodrigueze.
Propojování značek oblečení a e-sportových týmů je čím dál častějším jevem. Podobně jako i sportovní kluby mají své výhradní dodavatele, tak i v herním světě se to pomalu stává normou. Začátkem června roku 2021 takovou spolupráci oznámila například i česká eSuba, která spojila síly s Pumou. V zahraničí je velmi aktivní například Adidas, Nike či Champion. Louis Vuitton si v roce 2019 plácl s Riot Games a pro Worlds 2019 vytvořil speciální obal pro vítěznou trofej, do hry rovnou také nadesignoval skiny pro championy Qiyanu a Sennu.
Zdroj úvodní fotografie: Twitter G2 Esports