Nikdy jsem ji nehrál, uvedl autor seriálu DOTA: Dračí krev. Na co dalšího odpověděl fanouškům?
Dota 2

Nikdy jsem ji nehrál, uvedl autor seriálu DOTA: Dračí krev. Na co dalšího odpověděl fanouškům?

Nikdy jsem ji nehrál, uvedl autor seriálu DOTA: Dračí krev. Na co dalšího odpověděl fanouškům?
18. 1. 2022
  |  

V rámci premiéry druhé série animovaného hitu DOTA: Dračí krev, jsme se vám rozhodli přinést ve strukturované podobě přeložený Q&A z Redditu, kde se tvůrce seriálu hodinu rozpovídal o tom, jaké je to vymýšlet svět podle herního fenoménu Dota 2. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější otázky a odpovědi.

Druhá sezona anime seriálu DOTA: Dračí krev, je právě teď dostupná na Netflixu. Všech osm epizod znovu přináší jihokorejské Studio Mir. Celý Q&A s tvůrcem seriálu Ashleym Edwardem Millerem najdete zde.

Pozn. redakce: V závorce za otázkou vždy najdete přezdívku redditora, který otázku položil. 

Jsem Ashley Edward Miller (AEM), tvůrce seriálu DOTA: Dračí krev. Druhá sezona právě startuje na Netflixu. Prosím, ptejte se!

Předně, hrajete Dotu 2? Pokud ne, vyzkoušel jste hru alespoň z hlediska rešerše? (banshiean)
AEM: Dotu 2 nehraji a nikdy jsem nehrál. Ale už jsem několikrát vyhrožoval tím, že to zkusím a budu to rovnou live streamovat. Jen musím být dostatečně opilý.

Co bylo největší výzvou v adaptaci herního lore Doty 2? Tak aby z něho mohl vzniknout soudržný a plynoucí narativ? (Godisme2)
AEM: Herní lore vlastně není vůbec stavěný tak, aby se dal adaptovat stylem, pro který jsem se rozhodl. Proto jsem začal pomalu, v malém měřítku a postupně chci navršovat jednotlivé dílky světa, které na sebe jdou organicky napojit a budou spolu fungovat.

Jaké jsou vaše největší inspirace pro tvorbu anime seriálu? Co vás zaujalo na Miraně a Davionovi? (Spikn)
AEM: Jsem strašně velký fantasy nerd a viděl jsem šanci vzít známé hodnoty a převrátit je na hlavu. Podívejte, mám rytíře, princeznu, čaroděje, draka, démona a zlou královnu. Ale žádná z těchto postav nezapadá přesně tam, kde byste to čekali.

A proč právě příběh Daviona, Dragon Knighta? Na úkor ostatních hrdinů? Na mě osobně vždy působil jako „hlavní hrdina“ spíše Juggernaut. (bc524)
AEM: Davionův příběh ke mně promluvil. Okamžitě jsem jak jeho konflikt a protiklady mohou být hnacím motorem celého seriálu.

Jaké jsou vaše plány do budoucna ohledně převedení dalších hrdinů na obrazovku? Existuje limit, kolik jich můžete použít? (bobbyboy12121)
AEM: Žádný limit není, tedy pouze ten můj – jestli mi ti hrdinové přijdou odpovídající a potřební pro běh příběhu. Pokud v seriálu uvidíme někoho dalšího ze hry, chci, aby jeho přítomnost měla dopad a byla důležitou hybnou silou.

Co takový Axe? Já bych chtěl Axeho! (skieezy)
AEM: Axe je BOŽÍ! Není spoiler, když řeknu, že by se mi v našem příběhu strašně líbil. Ale abychom ho mohli přidat, musíme narazit na naprosto přesný moment, který dokáže ustát tak velkou osobnost.
Jak zapadá příběh o dracích, kteří jsou základními stavebními prvky celého univerza seriálu, mezi příběhy o Fundamentals (mocné prvotní entity, každá z nich představuje základní interakce, díky kterým mohl vzniknout samotný vesmír, např. Enigma nebo Chaos Knight; pozn. redakce) a bratrech spiritech z lore samotné hry? (Chernyshelly)
AEM: Velmi. A kdybych se měl pustit do vysvětlování, byl by z toho zásadní spoiler. Takže mi můžete alespoň věřit, že jsem kosmologii světa Doty věnoval opravdu spoustu času.

Ve světě Doty je spousta „zlých“ hrdinů, jako Doom, Shadow Fiend, Shadow Demon, Lion, Pugna atd. Proč je právě Terrorblade hlavním antagonistou seriálu? Přijde mi, že v seriálu velmi často někoho posedne a ovládá, což by mi nahrávalo právě třeba na Shadow Demona. (STABtrain)
AEM: Terrorblade nikoho neovládá. On jen nabízí lidem dosáhnout toho, po čem touží, skrze vzájemnou spolupráci… A proč právě Terrorblade? Dvě věci.
Zaprvé, je neuvěřitelně zajímavý. Dokáže si pohrát s vaší hlavou v nejrůznějších fascinujících směrech a podobách a to je vždy zábava psát.
No a zadruhé, jakmile máte démona, který je tak strašný, že ho ostatní démoni museli hodit do jeho vlastního pekla a zahodili klíč? Nikdo další už se nechytá.

Rozhodl jste se sám přeobsadit hlasové herce pro postavy jako Lina nebo Mirana, kteří už ve hře mají své ikonické hlasy? Myslím, že casting se nadmíru povedl, ale někdy mi chybí originální hlasy ze hry. Ale jsem moc rád aspoň za Slyraka. (AngelTheTaco)
AEM: Tony Todd je ikona (ve hře Dota 2 mluví právě Dragon Knighta a několik dalších postav, v seriálu pak prastarého draka Slyraka; pozn redakce) a už jsem s ním v minulosti spolupracoval. Viděl jsem jeho jméno a poskočil radostí. Co se ostatních týče, ano, jednalo se o jednoznačné rozhodnutí, protože jsem cítil, že anime interpretace těchto postav potřebují začít s čistým štítem.
A mimo jiné, v televizi neděláte casting na postavy, ale na celé ansámbly. Musíte vybalancovat spoustu věcí a věřit, že určité charaktery a vztahy mezi nimi budou znít správně. Bude to mezi nimi „hrát“.

Spolupracoval jste s firmou Valve i za pomezí získání práv na hru Dota 2 a jejího světa? (Pflanzmann)
AEM: Stoprocentně. Byli neuvěřitelně nápomocní. Byla to skvělá zkušenost.

Author photo
Martin Kopecký Vystudovaný žurnalista a nadšený hráč, co miluje CSko a Dotu a o esport se zajímá už více než 10 let.