League of Legends má nového championa. Přichází Akshan
9. 7. 2021
|
Ani přes léto Riot Games nespí a do světa vypustil nového championa. Akshan, the Rogue Sentinel, se stává v pořadí již 156. championem, který se objeví na Riftu. Do hry bude přidán 21. července, kdy má vyjít aktualizace 11.15.
Akshan je ranged champion, který poprvé do League of Legends vnese prvek oživování. Umožní to passive kouzla W – ale ne napřímo. Pokud soupeř zabije spojence Akshana, bude označen jako „Scoundrel“. V případě pomsty dostane nový champion bonusové goldy a zároveň oživí svého spoluhráče, který se bude moci rovnou vrátit do hry. Aby toho nebylo málo, W umožní Akshanovi jít na krátkou chvíli do stealthu a pokud se bude blížit k někomu označenému, obdrží větší movement speed a regeneraci many.
Právě motiv rogue assassina a pomsty je ten, kterým se vývojaři League of Legends chtěli vydat. Jako podobné championy zmiňují Akali, Pyka nebo Talona – postavy, které se vynoří ze tmy, rychle protivníka zabijí a zase zmizí. Akshan by měl mít podobnou roli, při vývoji byl zamýšlený zejména na midlane, ovšem meta League of Legends se mění rychle a nelze dopředu nikdy říci, na jakou linku se nakonec nový champion bude hodit. I to byla jedna z inspirací pro Akshana, protože mnoho marksmanů, například Lucian, se přesunulo na mid. Ovšem podle vývojařů se tam úplně typologicky nehodí, a proto vznikl Akshan, který by právě měl být něco mezi assassinem a marksmanem.
Každé tři zásahy Akshanovými útoky a poškozujícími schopnostmi způsobí nárazové fyzické poškození. Pokud je cílem šampion, Akshan rovněž získá štít.
Po útoku Akshan vystřelí druhý útok, který způsobí snížené fyzické poškození. Druhou střelu lze zrušit stejně jako běžný základní útok. Pokud Akshan druhý výstřel zruší, získá bonus k rychlosti pohybu.
Q – Pomstyrang
Akshan hodí bumerang, který způsobí fyzické poškození a odhalí zasažené nepřátele a s každým zasaženým nepřítelem si zvýší dosah. Nepřátelé mohou být zasažení jednou, když bumerang letí pryč, a jednou, když se vrací.
W – Lovec padouchů
Pasivní efekt: Když nepřátelští šampioni zabijí jednoho z Akshanových spojenců, označí se jako padouši. Když Akshan zlikviduje padoucha, získá bonusové zlaťáky, všichni spojenci, které padouši zabili, se oživí na základně a všichni ostatní nepřátelé přijdou o status padoucha.
Aktivace: Akshan získá na krátkou dobu kamufláž, anebo na dobu neurčitou, pokud je poblíž terénu. Během této doby Akshan vidí stopy, které vedou k padouchům, a získá rychlost pohybu a regeneraci many při pohybu směrem k nim.
E – Hrdinské zhoupnutí
Akshan vystřelí kotvu, která se zaklíní do prvního zasaženého prvku terénu. Po zaklínění může schopnost seslat znovu a zhoupnout se kolem terénu ve směru seslání, přičemž vypálí střely s fyzickým poškozením na nejbližšího nepřítele. Během zhoupnutí může schopnost seslat ještě jednou, čímž odskočí ve směru kurzoru a vypálí poslední střelu.
Když si Akshan připíše likvidaci nepřátelského šampiona, přebíjecí doba Hrdinského zhoupnutí se zresetuje.
R – Zasloužený trest
Akshan se zaměří na nepřátelského šampiona a začne soustředit sílu do své zbraně, aby si uložil výstřely. Na konci soustředění či po opětovném seslání Akshan vypálí nastřádané náboje, z nichž každý způsobí fyzické poškození podle chybějícího zdraví prvnímu zasaženému poskokovi, šampionovi či budově.
Během soustředění a střílení Zaslouženého trestu se může Akshan normálně pohybovat a používat Hrdinské zhoupnutí.
Přehled schopností:
Pasivní schopnost – Nečestný bojKaždé tři zásahy Akshanovými útoky a poškozujícími schopnostmi způsobí nárazové fyzické poškození. Pokud je cílem šampion, Akshan rovněž získá štít.
Po útoku Akshan vystřelí druhý útok, který způsobí snížené fyzické poškození. Druhou střelu lze zrušit stejně jako běžný základní útok. Pokud Akshan druhý výstřel zruší, získá bonus k rychlosti pohybu.
Q – Pomstyrang
Akshan hodí bumerang, který způsobí fyzické poškození a odhalí zasažené nepřátele a s každým zasaženým nepřítelem si zvýší dosah. Nepřátelé mohou být zasažení jednou, když bumerang letí pryč, a jednou, když se vrací.
W – Lovec padouchů
Pasivní efekt: Když nepřátelští šampioni zabijí jednoho z Akshanových spojenců, označí se jako padouši. Když Akshan zlikviduje padoucha, získá bonusové zlaťáky, všichni spojenci, které padouši zabili, se oživí na základně a všichni ostatní nepřátelé přijdou o status padoucha.
Aktivace: Akshan získá na krátkou dobu kamufláž, anebo na dobu neurčitou, pokud je poblíž terénu. Během této doby Akshan vidí stopy, které vedou k padouchům, a získá rychlost pohybu a regeneraci many při pohybu směrem k nim.
E – Hrdinské zhoupnutí
Akshan vystřelí kotvu, která se zaklíní do prvního zasaženého prvku terénu. Po zaklínění může schopnost seslat znovu a zhoupnout se kolem terénu ve směru seslání, přičemž vypálí střely s fyzickým poškozením na nejbližšího nepřítele. Během zhoupnutí může schopnost seslat ještě jednou, čímž odskočí ve směru kurzoru a vypálí poslední střelu.
Když si Akshan připíše likvidaci nepřátelského šampiona, přebíjecí doba Hrdinského zhoupnutí se zresetuje.
R – Zasloužený trest
Akshan se zaměří na nepřátelského šampiona a začne soustředit sílu do své zbraně, aby si uložil výstřely. Na konci soustředění či po opětovném seslání Akshan vypálí nastřádané náboje, z nichž každý způsobí fyzické poškození podle chybějícího zdraví prvnímu zasaženému poskokovi, šampionovi či budově.
Během soustředění a střílení Zaslouženého trestu se může Akshan normálně pohybovat a používat Hrdinské zhoupnutí.