Evil Geniuses oznámil nové partnerství s anglickým fotbalovým klubem Wolves
28. 7. 2021
|
Partnerství e-sportu a tradičních klubů je v posledních letech čím dál častější. Na poli managementu se odehrál další velký deal, který tentokrát propojí tradiční severoamerickou organizaci Evil Geniuses s klubem z Premier League Wolves.
Trošku překvapivě nebyla zveřejněna konkrétní částka, kterou čínská společnost Fosun Group vlastnící Wolves do Evil Geniuses zainvestovala, nýbrž dohodnutá valuace e-sportové organizace. Ta podle oficiálního vyjádření činí $255 milionů (v přepočtu cca 5,5 miliardy korun), ve zprávě také stojí, že Čínané do týmu vstoupili s "menší investicí".
Od spolupráce si obě strany slibují vzájemnou pomoc. Wolves jakožto jeden z tradičních fotbalových klubů díky Evil Geniuses osloví novou sortu fanoušků, lehce zapamatovatelné oranžovo-černé logo s vlkem by se mělo stát součástí všech dresů, které nosí e-sportoví zástupci napříč tituly. Evil Geniuses mají rostery ve všech zásadních hrách současnosti jako League of Legends, Dotě 2, CSGO či Valorantu.
Od spolupráce si obě strany slibují vzájemnou pomoc. Wolves jakožto jeden z tradičních fotbalových klubů díky Evil Geniuses osloví novou sortu fanoušků, lehce zapamatovatelné oranžovo-černé logo s vlkem by se mělo stát součástí všech dresů, které nosí e-sportoví zástupci napříč tituly. Evil Geniuses mají rostery ve všech zásadních hrách současnosti jako League of Legends, Dotě 2, CSGO či Valorantu.
Wolves naoplátku díky svým čínským kontaktům pomůže e-sportovému týmu při expanzi do Asie, kde profesionální hraní počítačových her každoročně roste vysokým tempem. Společnost Fosun Group se mimo jiné postará o lokalizaci obsahu do čínštiny, a také počítá s poskytnutím základny pro nadcházející Worlds, které se koná právě v Číně. Nejprve se tam Evil Geniuses ovšem musí kvalifikovat.
Nebude se jednat ale pouze o expanzi na čínský trh, oba týmy společně plánují vytvářet mnoho zajímavého obsahu i pro západní fanoušky či přijít se zcela novým merchem.
Russell Jones, generální marketingový ředitel Wolves, o dealu řekl: "Pro Wolves a Wolves Esports je to obrovská příležitost. Máme v e-sportech velké ambice a toto partnerství nám pomůže přiučit se od těch nejlepších. Společně propojíme naše know-how napříč obory a očekáváme zlepšení obou týmů. Pokud to situace umožní, plánujeme udělat také několik offline fanouškových akcí."
Slova chvály má také CEO Evil Geniuses Nicole LaPointe Jameson: "Jsme nadšení ze spolupráce z Wolves, nejen tradičnímu fotbalovému klubu, ale také silnému brandu, který sdílí naše hodnoty a vizi. Deal Evil Geniuses pomůže s expanzí do Asie a také do organizace přinese nový kapitál, který využijeme na podepsání špičkových hráčů a pro růst v nových e-sportových titulech."
Nejedná se o první vstup anglického fotbalového klubu do světa e-sportu, na tomto poli je celek aktivní již delší dobu. Wolves Esports mají rostery ve Fifě, Call of Duty Mobile a Rocket League, které nadále budou fungovat pod stejným brandem.
Nebude se jednat ale pouze o expanzi na čínský trh, oba týmy společně plánují vytvářet mnoho zajímavého obsahu i pro západní fanoušky či přijít se zcela novým merchem.
Russell Jones, generální marketingový ředitel Wolves, o dealu řekl: "Pro Wolves a Wolves Esports je to obrovská příležitost. Máme v e-sportech velké ambice a toto partnerství nám pomůže přiučit se od těch nejlepších. Společně propojíme naše know-how napříč obory a očekáváme zlepšení obou týmů. Pokud to situace umožní, plánujeme udělat také několik offline fanouškových akcí."
Slova chvály má také CEO Evil Geniuses Nicole LaPointe Jameson: "Jsme nadšení ze spolupráce z Wolves, nejen tradičnímu fotbalovému klubu, ale také silnému brandu, který sdílí naše hodnoty a vizi. Deal Evil Geniuses pomůže s expanzí do Asie a také do organizace přinese nový kapitál, který využijeme na podepsání špičkových hráčů a pro růst v nových e-sportových titulech."
Nejedná se o první vstup anglického fotbalového klubu do světa e-sportu, na tomto poli je celek aktivní již delší dobu. Wolves Esports mají rostery ve Fifě, Call of Duty Mobile a Rocket League, které nadále budou fungovat pod stejným brandem.