CS:GO
League of Legends
FIFA
Dota 2
PUBG

Sazka eLEAGUE nebude chybět ani v roce 2022. Týmy a hráči se poperou napříč hrami o 4 miliony korun

Sazka eLEAGUE nebude chybět ani v roce 2022. Týmy a hráči se poperou napříč hrami o 4 miliony korun
15. 3. 2022
  |  

Sazka eLEAGUE je zpět! Třetí sezona největší tuzemské esportové ligy přichází z řadou novinek, přidáním hry PUBG, celkovým prizepoolem 4 miliony korun a pro fanoušky, hráče a týmy CS:GO také s turnaji Sazka eCUP.

Již během víkendu 9. dubna začne první kolo Sazka eLEAGUE ve hře Dota 2, tradiční nedělní program bude patřit bojům v Counter-Strike lize. Osm nejlepších česko-slovenských CS:GO týmů bude hrát celkem o dva miliony korun. 

„Máme za sebou úspěšnou sezonu, která v CS:GO a Dota 2 vyvrcholila na veletrhu FOR GAMES v pražských Letňanech s historicky nejvyšší sledovaností. Věříme, že obdobně navážeme i na start třetího ročníku. Připravili jsme několik zajímavých novinek, jako například zařazení formátu eCup navázaného na postup do evropských soutěží, doplnění o ligu ve stále populárnější hře PUBG, a také výrazné vylepšení videopřenosů,“ říká Jan Horyna, ředitel divize iGaming ve společnosti Sazka, která je hlavní partnerem soutěže. 

„Cílem zůstává podporovat v různých úrovních domácí esport a poskytovat mu potřebné zázemí pro další profesionalizaci,“ doplňuje Jan Horyna.

Během roku 2022 se také přidají ještě turnaje ve hrách FIFA 22, League of Legends a nově doplní ekosystém také liga v battle royale hře PUBG. V těchto soutěžích si hráči zasoupeří o zmíněné další dva miliony korun. Zejména pak novinka v podobě hry PUBG, která je součástí postupu do evropských struktur prestižní ligy PCS Europe. 

Pohled do hlediště FOR GAMES během finále Sazka eLEAGUE CS:GO mezi ENTERPRISE a SINNERS 

Další novinkou je zmíněný Sazka eCUP pro CS:GO týmy. Na účastníky letního poháru čeká prizepool ve výši 250 tisíc korun a také postup do prestižního mezinárodního turnaje European Development Championship.

Fanoušci se mohou čekat na řadu zajímavých vylepšení streamů, včetně hracích kol ze studia, které umožní přinést ještě více emocí a zážitků z pohledu na hráče bojující v offline prostředí. Nebude chybět ani populární Sazka Fantasy ve hře CS:GO, která okořenila pro fanoušky loňskou sezonu. Letos opět nebude chybět a fanoušci budou moci bezplatně skládat své sestavy a vyhrávat zajímavé odměny.

Neporažený celek Sazka eLEAGUE
Loterní společnost Sazka tak nadále pokračuje v propojování esportových aktivit se svými produkty. Kromě výše zmíněné Sazka Fantasy divákům opět nabídne kompletní servis portál sazkaesport.cz včetně výsledků, analýz, článků, statistik a již brzy živé streamy. 

„Vše na jednom místě – přehledně, atraktivně, a navíc s možností se aktivně zapojit do dění. Věřím, že díky Fantasy a našemu webu budou fandové ještě více vtaženi do sledování Sazka eLEAGUE a zpestří si tak sledování všech soutěží,“ láká diváky Viktor Pecha, produktový manažer Sazka Fantasy & Esport.
Hippomaniacs již v lize neuvidíme. Organizace se spojila s DGG Esports
„V CNC se ve spolupráci s partnery podařilo povýšit esport z disciplíny známé geekům na mainstreamovou záležitost. Přilákat stovky tisíc lidí se nestane samo sebou. Stojí za tím síla všech spojených tvůrců a dosah napříč českou populací, ale i um zdánlivě ‘sportovní’ téma uchopit z různých úhlů a dostat ho do povědomí lidí, kteří by o esport jinak ani nezavadili,” říká Juraj Felix, co-CEO CNC. 

Řada novinek se týká také účasti jednotlivých týmů v soutěžích. V CS:GO lize po baráži uvidíme nově Dynamo Eclot a Inside Games, kteří se pokusí zamíchat kartami v boji o prestižní triumf a prizepool. Ve hře Dota 2 už neuvidíme Hippomaniacs, jelikož se organizace spojila se značkou DGG Esports, pod kterou hráči nastoupí. Obhájce triumfu tak již pod tradiční značkou titul neobhájí. 

Fanoušci se mohou čekat na řadu zajímavých vylepšení streamů, včetně hracích kol ze studia, které umožní přinést ještě více emocí a zážitků z pohledu na hráče bojující v offline prostředí. 

„Těší nás, že sledovanost roste. Díky tomu můžeme partnerům doručit větší zásah i frekvenci našich aktivit a také nabídnout kvalitnější nástroje pro všechny úrovně komunikace (brand awareness, consideration, performance, loyalty). Všem partnerům rádi nachystáme řešení na míru na základě jejich komunikačních potřeb a cílů,” dodává k letošnímu ročníku Sazka eLEAGUE Jan Svátek, head of esport business CNC.
Pohled na stage Sazka eLEAGUE při zápase SINNERS s ENTERPRISE
Author photo
Vojtěch Pres Bývalý komentátor, nadšenec do rekreační cyklistiky a esportu.