Dyntar v rozhovoru o přípravě Prague Champs i agentuře: „Poslední 4 měsíce jsme nedělali nic jiného“
League of Legends

Dyntar v rozhovoru o přípravě Prague Champs i agentuře: „Poslední 4 měsíce jsme nedělali nic jiného“

Dyntar v rozhovoru o přípravě Prague Champs i agentuře: „Poslední 4 měsíce jsme nedělali nic jiného“
21. 6. 2022
  |  

PŘÍMO Z PRAGUE CHAMPS | V rozhovoru pro Sazka Esport mluví Ladislav Dyntar, CEO agentury GOOD GAME, o turnaji Prague Champs, komunikaci s francouzským celkem Team GO nebo dalších plánech spolupráce s Komerční bankou a Mastercard.

 


Kde vůbec vznikla myšlenka na uspořádání takto velké akce v pražském O2 Universum?
„Vzniklo to společně mezi Good Game, Komerční bankou a Mastercardem, kdy jsme přemýšleli, jak můžeme posunout naše aktivity v této komunitě dál. Chtěli jsme udělat něco unikátního, chtěli jsme udělat něco, z čeho budou fanoušci nadšení, z čeho budou čerpat energii. Tudíž jsme se domluvili, že uděláme takový event.“

Atmosféra je tady skutečně bouřlivá, tak z tvého pohledu, protože si těch akcí zažil spoustu, jak si to užíváš tady?
„Já jsem nadšenej, samozřejmě jsme byli nervózní do poslední chvíle, jestli nebude ošklivo, jestli nebude moc hezky, jestli lidi budou mít zájem. Vsadili jsme na to, že uděláme pro lidi, co tady dlouho nebylo a ukážeme jim tuto myšlenku, co chceme dělat. Myslím, že se nám to podařilo, máme krásnou stage, máme tady spoustu lidí. Ti prožívají každý kill, každý baron, dragon, pokaždé se radují, a to je něco, co jsme chtěli mezi ty lidi dostat. Dostat něco, co bude unikátní a doufáme, že snad ne naposledy.“ 

Jak těžké bylo dostat sem francouzský tým. Ne často vidíme domácí LoL týmy s takovými celky bojovat.
„Bylo to velice náročné. My jsme doufali, že dokážeme zaujmout zahraniční scénu. Naše původní myšlenka byla, že sem chceme dostat zahraniční tým, aby to pomohlo lokálním týmům se zlepšit, vystavit je před lokálním publikem konfrontaci. Nám se to podařilo, Gamers Origin byli od začátku nadšený, jsou extrémně rádi, že jsou tady s námi a užívají si to. Já jsem strašně natěšený na to, jestli je český tým dokáže porazit.“ 

Z pohledu CEO agentury. Kolik týdnů práce? Kolik lidí na tom pracovalo?
„Jsou to spíš měsíce než týdne práce. Myslím, že tak poslední 4 měsíce jsme nedělali nic jiného než to, že jsme připravovali tento event. Dělalo na tom neskutečné množství lidí, všem bych chtěl hrozně poděkovat, protože bez nich by to nikdy nevzniklo.“ 

Jaké jsou další plány? Ať už v rámci kooperace nebo samotné agentury? Stále focus na esport?
„Esport je jediná věc, na kterou se zaměřujeme. Jsme na ni odborníci, takže se ani nechceme zaměřovat na jiná odvětví. Plánujeme spoustu aktivit. Konkrétně s Komerční Bankou a Mastercard doufám, že budeme navazovat na tento event, vymyslíme něco na podzim a chtěli bychom se příští rok vrátit sem do O2 Universum.“ 

Limitované karty s motivem League of Legends, obří sochy, event O2 Universum. Kam to jde posunout dál?
„Já si upřímně myslím, že už to moc posouvat nejde. Nicméně jsem si jistý, že nás klient bude challengovat a bude chtít, abychom přišli s něčím dalším. A my s tím přijdeme, takže se nechte překvapit.“ 

Author photo
Vojtěch Pres Bývalý komentátor, nadšenec do rekreační cyklistiky a esportu.